Управління по роботі з документами

Начальник:

Сидорок Наталія Борисівна

Прийом громадян:

Понеділок 10.00 - 12.00; четвер 14.00 - 16.00

Приймальня:

каб. 116

Адреса:

пл. Перемоги 2

Електронна пошта:

gor@kremen.gov.ua

Телефон:

74-39-87, 74-39-74

Основні завдання та функції:

- забезпечення опрацювання розпоряджень міського голови, рішень виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області, їх належне оформлення та зберігання протягом визначеного терміну;
- організація системи ведення діловодства та єдиного порядку роботи з документами у виконавчому комітеті Кременчуцької міської ради Полтавської області, за винятком документів, які містять інформацію, що належить до таємного та службового користування;
- забезпечує контроль за термінами виконання доручень службових документів;
- здійснює облік і аналіз документообігу;
- складає номенклатуру справ виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області.