Адміністративно-господарський відділ

Начальник:

Куліш Олександр Михайлович

Прийом громадян:

ІНФОРМАЦІЯ ВІДСУТНЯ

Приймальня:

каб. 115

Адреса:

пл. Перемоги 2

Електронна пошта:

agv@kremen.gov.ua

Телефон:

74-35-23

Основні завдання та функції:

- забезпечення господарського обслуговування і утримання в належному стані адміністративного будинку, інших приміщень, закріплених за апаратом виконавчого комітету, та прилеглої території, згідно з правилами та нормами виробничої санітарії і протипожежної безпеки
- придбання, облік та збереження майна, інвентарю та інших матеріальних цінностей, закріплених за апаратом виконавчого комітету, та оформлення відповідної документації належним чином
- ремонт меблів, інвентарю та іншого майна апарату виконавчого комітету
- контроль за правильним користуванням пасажирських ліфтів
- усунення неполадок та аварій систем тепло-, електро-, водопостачання та водовідведення
- ремонт приміщень адміністративного будинку та інших приміщень, закріплених за апаратом виконавчого комітету, їх інженерного обладнання
- забезпечення надійної, економічної і безпечної роботи енерго- та електро- устаткування, а також контроль за зняттям показників приладів обліку
- проведення перевірки технічного стану протипожежного інвентарю, заходів забезпечення протипожежної безпеки в адміністративному будинку та інших приміщеннях, закріплених за апаратом виконавчого комітету
- контроль за санітарним станом адмінбудинку та інших приміщень, закріплених за апаратом виконавчого комітету, вживання заходів із своєчасної очистки від сміття та снігу прилеглої території, покрівлі
- укладення договорів з підприємствами торгівлі, електропостачання, теплопостачання, водо­постачання та водовідведення, на технічне обслуговування ліфтів, вивіз сміття, дезинфекцію, договорів оренди приміщень, 3 Державною службою охорони на охорону та обслуговування сигналізації об’єктів апарату виконавчого комітету, МУ УМВС України в Полтавській області по забезпеченню громадського порядку в адміністративної будівлі Виконавчого комітету Кременчуцької міської ради, контроль їх виконання, своєчасну оплату та правильність нарахування і ціни
- організація чергування відповідальних чергових виконкому міської ради, прибиральниць, проведення з ними інструктажів та перевірка якості виконання службових обов’язків
- щорічне проведення спільної із відділом бухгалтерського обліку та звітності інвентаризації основних засобів та малоцінного інвентарю